* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Turystyka na Lubelszczyźnie będzie dofinansowana2008-03-11 13:22:42Województwo lubelskie stworzyło warunki dla firm z branży turystycznej do pozyskania dotacji unijnej w wysokości od 100 000 PLN do nawet 2 000 000 PLN. |
|
Szkolenia informatyczne kluczem do sukcesu2008-03-02 19:38:46Szkolenia informatyczne w obecnych czasach decydują o konkurencyjności na rynku pracy. Bez komputera trudno dziś wyobrazić sobie pracę w zdecydowanej większości zawodów i to właśnie wpływa na taki stan rzeczy, iż osoby zatrudnione w różnych firmach muszą podnosić swoje umiejętności w tej dziedzinie. |
![]() |
Cywiński: mądrzej uczymy WF-u niż matematyki2010-06-09 15:02:03Matematyki na poziomie maturalnym da się nauczyć każdego, ale nie w sposób praktykowany w polskich szkołach - uważa Krzysztof Cywiński, |
|
ZUS szkoli pracodawców jak kontrolować zwolnienia2009-09-08 13:27:47Przedstawiciele mniejszych i większych zakładów pracy, prywatni przedsiębiorcy, pracownicy działów kadr, księgowości mogą korzystać z bezpłatnych szkoleń poświęconych prawom pracodawców w zakresie kontroli zwolnień lekarskich. Zakład Ubezpieczeń Społecznych organizuje takie szkolenia w całym kraju. |
|
IV seminarium Controlling - Skuteczne Narzędzie Zarządzania2009-10-02 13:59:40"Budowa controllingu w firmie to nie cel, lecz sposób na sukces. Może skrócić czas na wykrycie nieprawidłowości i ewentualne decyzje zaradcze z 43 do 9 dni. Pod jednym warunkiem: controlling musi być dobrze zorganizowany i właściwie wdrożony." |
Szkolenia Zielona Gór, Zachodniopomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.